söndag 7 juni 2009

SABINA <3


Jag finns där för dig när det är något eller du känner dig dålig gumman! <33 , jag måste hjälpa dig, utan dig är jag inget , du är den jag drömmer om och tänker på och du är den gulligaste personen i sättet och såå söt i utseendet, jätte fin , snygg och du är snäll inte självisk och du älskar mig :) <3<3 jag älskar dig mer än allt annat!!! <33 saknar dig massor på helgerna när jag är utan dig! <33 men det är bara bra för det är ett bevis på att man verkligen och jag menar verkligen älskar dig!! och aldrig kommer lämna dig! <333 Gråter ibland men det är för att du jämt säger sååååå gulliga saker till mig och gör såå fina saker för mig :)<333333333333 , hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig gumman!!<3

1 kommentarer:

Sabina Thorn sa...

Åhh gubben!!! <3333 jag älskar dig sååå mycket , kommer aldrig lämna dig jag gråter med ibland , du är jag ! älskar dig Jonatan!

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top