fredag 27 november 2009


Vanlig jobbig och stressig morgon! men löser sig och åker till skolan. Där jag sitter och har tråkigt som vanligt och fler hål timmar. (spanska, musik, fysik, data) sen kl halv 4 blir det hem woohoow helg! :D, skit trött i bussen och sen måste GÅ hem :( men nu är man pigg o glad! ;D , nu lyssnar jag på musik skriver blogg och tänker på min älskade söta sabina:$<3333 och imorgon så äntligen kommer hon! :D känns som årr sen!, men imorgon blir det kul och mysigt äntligen! :)<33333333333333333333333333 , men ska väll åter gå då hej / JK :)

1 kommentarer:

Sabina Thorn sa...

Älskling , jag sitter och tänker på dig hela hela tiden med, saknar dig så mycket så det värker lilla gubben. Är så fruktansvärt glad över att jag kommer imorgon, och du ska vi ha så jävla myyyys :D<3333333
älskar dig !

/ Din älskade sabina

och ! - innan jag skulle sätta mig i bilen förut, var det imma på fönstret och jag skrev - Jonatan (L) föralltid i MITT hjärta (L)

(A'

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top