torsdag 17 december 2009


Igår var jag med sabinis sjuukt kul! vi åkte pulka och var ute och myste o prata, allt var så underbart:)<33, nu sitter jag här och lyssnar på musik och pratar med lilla gumman som är sjuk:( (jag med) men vi hoppas det går över:)<3333, KOMMER SAKNA DIG SÅÅ MYCKET SABINA!! för imorgon åker du dit :(<33 men vi ska försöka och prata på något sätt:)<333, fick en jätte fin persent av sabina igår sååå underbart söt är du gumman! TACKK!:)<333333333333333, älskar dig!:)<3, snart är det jullov woohoow så skönt! :D , bara måndag och tisdag i skolan kvar!, hoppas det blir en bra jul för alla!:) / JK

1 kommentarer:

Sabina Thorn sa...

Jaa :) det var underbart , och sjukt kul ! (L)
jaa det gör jag :(<3 men ja vi ska försöka prata så mycket vi kan, och vi ses ju snart :)<3
hihi bra att du gillade din present , jag ÄLSKADE min :D(L)
ÄLSKAR DIG JONATAN GUBBEN :* :$ (L)

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top