torsdag 11 februari 2010

segt jag är ! :D


Vet att jag inte har uppdaterat på typ 30000 år men har ändå inga läsare heh :'DD, aja u just wanna know maa dayy right? , i tisdags var jag med min underbara sabina! vi hade så kul o mysigt till sammans som vanligt! jag älskar henne verkligen! :)<3333, vi myste lite, hade kul med sanica höhö :D , skolan är väll som vanligt då tror jag väll , förutom att jag inte är så blyg längre yay ;D , men idag så var det den lååånga vanligt torsdag dagen :( , massa lektion utan nån rast typ, kallt äckligt! tur att solen var trevlig o lyste upp lite igen! =)) , nu sitter jag chattar lite, har kul :) , imogon blir det nog sabina ! för saknar henne sjukt mycket! , men det kommer bli kul! MYSS, äntligen fredan wAH! :D:D / JK (ska försöka uppdatera mer)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top