onsdag 12 augusti 2009

Onsdag


Vaknar upp och är skit trött för att ha varit uppe mycket länge , startar datorn och lyssnar lite på musik :) (jag kommer före snart hiih) sedan där efter tar jag en duscha och sedan åker till sabina mycket kul! :D vi spela lite dator myste m.m vi kunde tyvärr inte gå ut för att det regna som *** heh anars skulle vi säkert det aja sen åkte vi till sabinas far och va där i en timme :) och kolla på gammla filmer mycket kul hihi :D <333 , sen åkte jag hem..synd "/ nu sitter jag här ska försöka ladda upp något på youtube men har ändå jätte tråkigt igen ! ;( (hoppas vi är snart igen<333) / JK

1 kommentarer:

Unknown sa...

filmerna....ush! hur våga jag äns visa :$ hiih , kulkul , aa vi MÅSTE va snart igen!!!!!!!!!!!!!!!!1 <33

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top