lördag 15 augusti 2009

Playlist (spotify)


Okey Här kommer mina playlist's som jag har skapat på spotify.


  1. Release Your Spirit (old), Den här spelningslistan skapade jag för länge sedan. Innehåller både lugn, skrik, rock, hard rock, metal trance och mycket mycket mer! Här är länken : "Klicka här"
  2. Let Your Heart Cry (old,new), Den här spelningslistan skapade jag för inte så länge sedan. Inehåller lugn och sorlig musik :)! Här är länken : "Klicka här"
  3. Acoustic songs (old), Den här spelningslistan skapade jag för länge sedan! faktiskt min första någonsin. Innehåller bara acoustic låtar menas att det bara finns musik med guitar och andra sådan instrument :)! Här är länken : "Klicka här"
  4. I Am Paralyzed (NEW!), Den här spelningslistan skapade jag idag. Innehåller lugn, rock m.m skapad för att inte lägga in någon skrik, så för den som inte vill ha skrick rekommenderar jag denna :)! Här är länken : "Klicka här"
Snälla njut av spelningslistorna och välj den du gillar :) eller varför inte ta alla?. Alla spelningslistor uppdateras hela tiden med ny fräsh musik så ge inte upp i första hand :). (OBS: detta kräver ett spotify konto)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top