torsdag 8 oktober 2009


Ny bra dag! :D , börjar med tråkig och jobbig skola som innehöll lite so, engelska, matte, teknik, idrott m.m tråk men sen är den dagen över som tur va :D och så begär jag mig till stan där jag träffar sabina kl 4 och vi går och kollar på lite kläder ;) vill bara ha en liten koll på vad sabina har för syn på kläder (mycket bra!!! :D) , vi går runt lite och går in till Mc Donalds där älsklingen köper en milishake såå söt när du dricker den:$, sedan börjar det att as regna "/ så vi står under ett tak och väntar på bussen hem till sabina för vad är det för mening med stan i regnet :P , när vi kommer hem till henne åt vi lite , myste:$<333 och kollade på syskon "fight" hihihi ;) , sen var jag tvungen att gå bajs :( , vi stod där ute innan jag åkte och kysstes i regnet.. såå mysigt och vackert:$<333 nu sitter jag här och har tråkigt , lyssnar på musik och längtar tills nästa gång :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top