söndag 13 september 2009

Underbart!


Igår var en såå underbar dag!!!! bästa dagen på länge! , runt kl 10:20 åkte jag till sabina och stannade där till 10 nån gång:)<3 undebart!! först när jag kom var vi ute lite och gick o prata alltid såå mysigt och kul:) vi gick sedan in satte oss i sabinas mysiga rum och kolla lite på datorn och musik , efter en liten stund åt vi mat JÄTTE GOTT!! :D<3. efter att varit inne på datorn lite åkte sabinas mamma och sanica...då var vi själva :D jätte mysigt var det! det vart lite mörkare senare och jääätte mysigt! , lite senare runt runt kl 9 nåtting så satte vi oss på hennes balkong i morkret det var jätte mysigt och vi prata lite , älskar dig sabina!!:$<333 sedan kom min mamma och jag åkte hem , hoppas du hade det bra undertiden dom var borta älskling , underbar dag! och jätte kul!:)<333 nu sitter jag här lyssnar på musik och skriver blogg, hej /JK :)

2 kommentarer:

Sabina Thorn sa...

jaaa det var jätte mysssigt :$§§§ vi måste verkligen göra om det !!!! för det var bästa dagen på länge <3 mådde bra , men när du åkte så fortsatte jag gråta :(<3 alla minnen kom tillbaka ! och jag visste inte vad jag skulle göra ;/<3 älskar dig Jonatan :$<3

Sabina Thorn sa...

Lova att stanna sådär länge snart igen !<3

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top