söndag 20 september 2009

YEH! :D


Idag vaknade jag ifrån att jag har sovit såå skönt! , jag går upp sätter mig vid datorn börjar surfa lite på nätet :D , efter en liten stund går jag upp och äter lite frukost! mums! går såklart ner igen och duschar och fixar ordning mig lite och sedan går jag upp till bron och möter sabina åhh såå kul äntligen! :) såå underbar dag såå kul, mysigt allt! :)<3, vi sitter lite vid datorn lyssnar på musik och äter pizza åh äntligen! :D som sakt underbar dag :) alltid kul! :)<33. Hon åker hem runt kl. 8 och just nu då så sitter jag bara på min stol och lyssnar på musik.. längtar tills nästa gång! :D / JK

1 kommentarer:

Sabina Thorn sa...

Underbaaart ! älskar dig (K)<333333333333
det MÅSTE bli snart nu igen !

Skicka en kommentar

 
JBK BLOGG creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top